Povinně zveřejňované informace podle zákona č. 106/1999 Sb.

Povinně zveřejňované informace podle Standardu ISVS pro zveřejňování vybraných informací o veřejné správě způsobem umožňujícím dálkový přístup a zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím.

  1. Oficiální název: Obec Tvarožná
     
  2. Důvod a způsob založení
    Ve smyslu výše uvedeného zákona je vznik a způsob založení obce ustanoven ze zákona č. 128/200 Sb. o obcích. Podmínky a principy, za kterých provozuje svoji činnost, jsou uvedeny zejména v částech uvedeného zákona:
    • Hlava I. Obecná ustanovení
    • Hlava II. Samostatná působnost obce
    • Hlava III. Přenesená působnost
    • Hlava IV. Orgány obce
    • Hlava V. Orgány zastupitelstva a rady obce 
       
  3. Organizační struktura 
     
  4. Kontaktní spojení 
     
  5. Případné platby můžete poukázat na účet: 
    Komerční banka, a.s. Brno-venkov
    číslo účtu: 6322641/0100 
     
  6. IČ: 002 82 731
      
  7. DIČ: Není plátce DPH 
     
  8. Rozpočet obce
     
  9. Žádosti o informace
    • Na ústní nebo telefonickou žádost o informaci odpovídá odborně příslušné pracoviště žadateli okamžitě.
    • Nelze-li požadovanou informaci okamžitě poskytnout, nebo nepovažuje-li žadatel poskytnutou informaci za dostačující, je třeba podat žádost písemně.
    • Pro podání písemné žádosti a pro podání odvolání je stanoven formulář s názvem "Informace dle zákona č. 106/99"
    • Žadatelem řádně vyplněný a podepsaný formulář podatelna zaeviduje, přiřadí mu jednací číslo a ještě týž den předá odborně příslušnému pracovišti k vyřízení.
    • OÚ v zákonné lhůtě žadateli písemně požadovanou informaci podá, případně vydá rozhodnutí o neposkytnutí informace.
    • Všechny písemné žádosti o informace, odpovědi na ně i rozhodnutí o jejich neposkytnutí jsou OÚ evidovány.
    • Postupy při zajišťování informací podle jiných zákonů než zákona č. 106/1999 Sb. (např.: č.123/98 Sb., č. 455/91 Sb.) se řídí ustanoveními těchto zákonů
    • Můžete použít i elektronický formulář 
       
  10. Příjem žádostí a dalších podání
    • Ústní nebo telefonické žádosti o informace dle tohoto zákona lze uplatnit na odborně příslušném pracovišti, případně v podatelně Obecního úřadu Tvarožná (dále jen OÚ).
    • Jako místo, kde lze podat písemnou žádost, stížnost, návrh, podnět či jiné dožádání a kde lze obdržet rozhodnutí o odmítnutí žádosti, je stanoveno pracoviště podatelny OÚ.
    • Proti rozhodnutí OÚ o odmítnutí žádosti lze podat odvolání, a to písemně poštou nebo osobně na podatelně OÚ.
    • Odvolání musí obsahovat:
      • Jméno, příjmení, adresu žadatele
      • proti čemu odvolání směřuje a čeho se žadatel domáhá (včetně čísla jednacího původní žádosti)
      • datum podání odvolání
      • vlastnoruční podpis žadatele 
         
  11. Opravné prostředky
    • Poskytnutí informací do15 dnů ode dne přijetí žádosti § 14 odst. 3 písm. c) a § 20 odst. 3.
    • Prodloužení lhůty maximálně do 10 dnů § 14 odst. 5 a § 20 odst. 3.
    • Rozhodnutí o odepření informací do 15 dnů ode dne přijetí žádosti § 15 odst. 1
    • Odložení žádosti do 3 dnů § 14 odst. 3 b)
    • Výzva k upřesnění žádosti do 7 dnů § 14 odst. 3 a)
    • Lhůta v jaké musí být žádost žadatelem upřesněna do 30 dnů § 14 odst. 3 a)
    • Lhůta pro podání odvolání 15 dnů ode dne doručení § 16 odst. 1
    • Lhůta pro odvolání při neposkytnutí informací 15 dnů ode dne, kdy uplynula lhůta pro vyřízení žádosti § 15 odst. 4
    • Lhůta pro vyřízení odvolání 15 dnů ode dne předložení odvolání odvolacímu orgánu § 16 odst. 3 
       
  12. Formuláře
    Obecní úřad Tvarožná nabízí v úředních dnech a hodinách na podatelně formuláře….
    Další formuláře si můžete stáhnout z: www.form.cz  
     
  13. Návody na řešení nejrůznějších životních situací 
     
  14. Nejdůležitější předpisy 
     
  15. Sazebník úhrad za poskytování informací 
     
  16. Výroční zpráva podle zákona č. 106/1999 Sb.
    za rok 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015
     
  17. Seznam organizací